Kdo má rád mne,má rád mého psa *

PálavaFest 2008

Od 6 do 10. 8 2008 jsem se zúčastnil cyklisticko-plavecko-alkoholového výletu.

Vyráželi jsme ve středu 6.8. v podvečerních hodinách a po drobném bloudění (nj.GPSka je věc záludná) jsme dojeli do kempu u Šakvic,kde už nás čekal Pietro,Filip a Másláci. Po rozbití stanů jsme vyrazili koštovat místní pivsony, obhlídnout místní šťabajzny a naplánovat trasy výletů (mě lákali na nejvyšší kopec v okolí tím,že ho nazvaly Dívčí hrad,a tak jsem chtěl jit hledat čelovku do stanu a vyrazit hned,aby se z něj přes noc nestal Babyhrad). Po pár pivkách jsme se dohodli a šli ve vší slušnosti spát,každý sám do svých stanů,popř. prostorných kufrů aut.

7.8. jsme ráno vyrazili poměrně brzy na nákupy do Šakvic.Po kvalitní snídani jsme kolem 9 hod. vyjeli na obhlídku okolí,rozdělili jsme se na tři skupiny: v první byl Pítr a Máslovci,skupina tzv. Tykadla,prozkoumávali teren dalece dopředu a  oslovovali domorodce.

ve druhé jsem jel já,Valibuk,Vašut a Filip,skupina zvaná tzv. Staří kokoti,my jsme sledovali tykadla a těšili se na to co pro nás našli Tykadla

třetí skupina byli tzv. Ocasi,to byla skupina,která nás měla sledovat,najít a dopít,ale ztratili se čekali až přijedou Tykadla se Starýma kokotama do basekampu.

Tykadla odvedla skvělou práci a našli luxusní hospodu s cenami jejichž růst zastavili asi tanky v 68. Dali jsme si parádní rajskou,meníčko a každý hafol piv. Když jsme uspokojili svoje gastrochoutky,hledali jsme nějakou vodu kde by jsme smočili své sluncem a alkoholem rozpálená těla. Naštěstí po cestě jsme narazili na parádní pískovnu,kde jsme se koupali a užívali si na Adama(bez Evy,Markét se s nama neúčastnila těchto radovánek).Po chvíli jsme se sbalili a vyrazili zachránit skupinu Ocasi,od celodenního zewlingu v kempu. Odpoledne už to taková legrace nebyli,protože jsme museli všichni nosit plavky a slušně sedět na dece. Jediné extempore udělala Lenka V.když si svlékla horní díl plavek a sváděla vše na svého bratříčka,chudáčka:( Pak jsme si s máslem zakákali a zaplavali,ale to je bohužel bez dokumentace,protože nikdo nezvedl svou linou prcku aby nás šel vyfotit :(Večer byla nějaká kalba,ale to už si úplně nepamatuji,protože jsme s Pitrem a Filipem dělali fest bordel,a myslím, že jsme za to byli odměněni  koňárkama a pěstičkami pana velkopodnikatele Vašíčka.

8.8.08 jsme vyrazili na můj vysněnej Děvín! ! !Nejdřív jsme se drželi pohromadě,ale v Pavlovickém krpálu jsme nechali ujet vedoucí skupinku a udělali si Vrcholovku asi tak v 1/3 kopce v hotelu na česnečku a Plzničku(polívka dobrá,ale málo česneku). Jako první jsme byli s Pítrem a Leňou už zase na cestě do jiného světa:-D pak se k nám přidali Máslovci a Verča.Díky této vzpruze jsme měli dost sil na to abychom vyšlápli ten mega kopec.Další zastávka byla v Klentnici v žíznivém okně,odkud jsme plánovali dobít Děvín,ale z důvodu zákazu cyklistů jsme si dali pivka a limču.Přidali se k nám vosy,aby nám prý nebylo smutno:-) Tato zastávka nám dodala sil na suprový sjezd směrem na Pernou.Cesta nás zavedla až do Strachotína,kde jsme poobědvali a vyrazili do Šakvic hledat sklep na večer. Cesta to byla po hrázi až do Šakvic a byla to opravdu pěkná cesta!

Kontakt na pana Vinaře jsme dostali v Šakvickém HyperMegaGigamarketu,za což paní od masa a lahůdek děkujeme!!! Do sklepa jsme jeli na kolech a nebo šli pěšky,to podle toho jak kdo plánoval se večer opít. Návštěva sklepa byla super a ten kdo to nezažil,toho rád poučím nad sklenkou kvalitního vína.Do kempu jsme dorazili poměrně brzy a tak jsme to dokrmili Tuzemákem z vlastních zásob,ooo jaká to lahodná věc :-D

V sobotu jsme vyrazili na druhou stranu, tj. směr na Lednicko-valtický areál,ale dojeli jsme jen do Lednice,je to super město,ale moc nepřeje cyklistům,protože je tam spousta zákazů jízdy na kole a každý moc dobře ví,jak blbě se chodí v cyklotretrách po štěrku :( To už s námi jel i Ivan a Lukáš,dva kořeni ze Znojma. Celou cestu jsme jeli kupodivu pěkně v chumlu a nikdo se nehnal do nesmyslného úniku. Na jídlo jsme se stavili v nějakém hipodromu,ale kromě nepříjemné obsluhy tam nebylo nic zvláštního,tak jsme se sbalili a fičeli do kempu.Tam jsme sbalil věci a jel s Filem do Bna na nádr.A z tama na pracovní schůzku do Olmika,ale to už je jiná historie...

Co se dělo dál v Šakvicích jsou jen nepodložená ústní svědectví nevěrohodných lidí,ale myslím, že se tam měli dobře i beze mě :(

Všechny fotky jsou schované pod sudy s vínem...:-D

A teďka tady máme něco pro statistiky :

První den :

nepodstatné,ale asi tak 13-15 km - 2x (ještě s Ocasama :-D

Druhý den :

34,71 Km

Třetí den :

29,85 Km

Můžeš kreslit,můžeš psát,ale listy netrhat! ! !