Kdo má rád mne,má rád mého psa *

Kalby

Pitky,kalby,akce,vypíječky,vylívačky...

Pitka s Pitkou

10.1.2009 jsem po příjezdu do Bruntálu šel na jedničku s Pecou,Fadroske,Polskim a NetBossem a Frykem. Nejdříve se Stračeny báli,ale pak se do ní servírky zamilovaly a dokonce jí dali cukroví od vánoc a jeden jejich kolega se s ní dokonce rozdělil o večeři :-) Nakonec se uvelebila na barovce a spokojeně koukala co se kde děje! Jen občas jsem jí musel zakrýt oči když šel kolem někdo škaredej,aby ho neporafala... Naštestí jich tam moc nebylo a tak jsme mohli sedět v klidečku a kecat a kecat a kecat,až jsme se prokecali do rána :-D

Žizeň,pičo :-D

Nová práce

Konečně jsem sehnal rachotu podle mého gusta,a navíc mě tam chtěli !!! Díky moc,jsme Absolut Happy !!!

Né že bych se chtěl chlubit,ale dneska jsem vykonal trošku toho dobra na světě. I když jinak to byl pěkně zkurvenej den...

Tady se můžete podívat jak jsem byl prospěšný

PálavaFest 2008

Od 6 do 10. 8 2008 jsem se zúčastnil cyklisticko-plavecko-alkoholového výletu.

Vyráželi jsme ve středu 6.8. v podvečerních hodinách a po drobném bloudění (nj.GPSka je věc záludná) jsme dojeli do kempu u Šakvic,kde už nás čekal Pietro,Filip a Másláci. Po rozbití stanů jsme vyrazili koštovat místní pivsony, obhlídnout místní šťabajzny a naplánovat trasy výletů (mě lákali na nejvyšší kopec v okolí tím,že ho nazvaly Dívčí hrad,a tak jsem chtěl jit hledat čelovku do stanu a vyrazit hned,aby se z něj přes noc nestal Babyhrad). Po pár pivkách jsme se dohodli a šli ve vší slušnosti spát,každý sám do svých stanů,popř. prostorných kufrů aut.

7.8. jsme ráno vyrazili poměrně brzy na nákupy do Šakvic.Po kvalitní snídani jsme kolem 9 hod. vyjeli na obhlídku okolí,rozdělili jsme se na tři skupiny: v první byl Pítr a Máslovci,skupina tzv. Tykadla,prozkoumávali teren dalece dopředu a  oslovovali domorodce.

ve druhé jsem jel já,Valib a Filip,skupina zvaná tzv. Staří kokoti,my jsme sledovali Tykadla a těšili se na to co pro nás našli Tykadla

třetí skupina byli tzv. Ocasi,to byla skupina,která nás měla sledovat,najít a dopít,ale ztratili se čekali až přijedou Tykadla se Starýma kokotama do basekampu.

Tykadla odvedla skvělou práci a našli luxusní hospodu s cenami jejichž růst zastavili asi tanky v 68. Dali jsme si parádní rajskou,meníčko a každý hafol piv. Když jsme uspokojili svoje gastrochoutky,hledali jsme nějakou vodu kde by jsme smočili své sluncem a alkoholem rozpálená těla. Naštěstí po cestě jsme narazili na parádní pískovnu,kde jsme se koupali a užívali si na Adama(bez Evy,Markét se s nama neúčastnila těchto radovánek).Po chvíli jsme se sbalili a vyrazili zachránit skupinu Ocasi,od celodenního zewlingu v kempu. Odpoledne už to taková legrace nebyli,protože jsme museli všichni nosit plavky a slušně sedět na dece. Jediné extempore udělala Lenka V.když si svlékla horní díl plavek a sváděla vše na svého bratříčka,chudáčka:( Pak jsme si s máslem zakákali a zaplavali,ale to je bohužel bez dokumentace,protože nikdo nezvedl svou linou prcku aby nás šel vyfotit :(Večer byla nějaká kalba,ale to už si úplně nepamatuji,protože jsme s Pitrem a Filipem dělali fest bordel.

8.8.08 jsme vyrazili na můj vysněnej Děvín! ! !Nejdřív jsme se drželi pohromadě,ale v Pavlovickém krpálu jsme nechali ujet vedoucí skupinku a udělali si Vrcholovku asi tak v 1/3 kopce v hotelu na česnečku a Plzničku(polívka dobrá,ale málo česneku). Jako první jsme byli s Pítrem a Leňou už zase na cestě do jiného světa:-D pak se k nám přidali Máslovci a Verča.Díky této vzpruze jsme měli dost sil na to abychom vyšlápli ten mega kopec.Další zastávka byla v Klentnici v žíznivém okně,odkud jsme plánovali dobít Děvín,ale z důvodu zákazu cyklistů jsme si dali pivka a limču.Přidali se k nám vosy,aby nám prý nebylo smutno:-) Tato zastávka nám dodala sil na suprový sjezd směrem na Pernou.Cesta nás zavedla až do Strachotína,kde jsme poobědvali a vyrazili do Šakvic hledat sklep na večer. Cesta to byla po hrázi až do Šakvic a byla to opravdu pěkná cesta!

Kontakt na pana Vinaře jsme dostali v Šakvickém HyperMegaGigamarketu,za což paní od masa a lahůdek děkujeme!!! Do sklepa jsme jeli na kolech a nebo šli pěšky,to podle toho jak kdo plánoval se večer opít. Návštěva sklepa byla super a ten kdo to nezažil,toho rád poučím nad sklenkou kvalitního vína.Do kempu jsme dorazili poměrně brzy a tak jsme to dokrmili Tuzemákem z vlastních zásob,ooo jaká to lahodná věc :-D

V sobotu jsme vyrazili na druhou stranu, tj. směr na Lednicko-valtický areál,ale dojeli jsme jen do Lednice,je to super město,ale moc nepřeje cyklistům,protože je tam spousta zákazů jízdy na kole a každý moc dobře ví,jak blbě se chodí v cyklotretrách po štěrku :( To už s námi jel i Ivan a Lukáš,dva kořeni ze Znojma. Celou cestu jsme jeli kupodivu pěkně v chumlu a nikdo se nehnal do nesmyslného úniku. Na jídlo jsme se stavili v nějakém hipodromu,ale kromě nepříjemné obsluhy tam nebylo nic zvláštního,tak jsme se sbalili a fičeli do kempu.Tam jsme sbalil věci a jel s Filem do Bna na nádr.A z tama na pracovní schůzku do Olmika,ale to už je jiná historie...

Co se dělo dál v Šakvicích jsou jen nepodložená ústní svědectví nevěrohodných lidí,ale myslím, že se tam měli dobře i beze mě :(

Všechny fotky jsou schované pod sudy s vínem...:-D

A teďka tady máme něco pro statistiky :

První den :

nepodstatné,ale asi tak 13-15 km - 2x (ještě s Ocasama :-D

Druhý den :

34,71 Km

Třetí den :

29,85 Km

Můžeš kreslit,můžeš psát,ale listy netrhat! ! !